• Hidden Orchestra - Nightwalks ( 2010 )


              Δεν μπορείς να εντοπίσεις πουθενά κατι το θετικό , κάτι να πιαστείς και να δώσεις απο την καρδιά σου διάρκεια ζωής παραπάνω απ'όση θα έδινε ένας γιάνκης σε έναν νέγρο ( σκηνή εποχής ) , ενα κονσερβοκούτι άδειο απο το κόκκινο κονκασέ αλλα με σηκωμένες περιμμετρικά τις χαραγμένες μύτες  (επικίνδυνο φτηνό αλουμινένιο κατασκεύασμα , ώ Ἑλλάς Ἑλλήνωνχριστιανῶν  ) , η πέτρα απο το χέρι λονδρέζου οπαδού των ''λιονταριών'' εκτοξευμένη με κατεύθυνση το σκαλπ ανυποψίαστου οπαδού ( συνήθως της Γουεστ Χαμ ) , το ξίφος ιερέα σφηνομένο στο κορμί ενός άπλυτου και μιασματικού άπιστου ( ενω ταυτόχρονα ηχεί στα αυτιά σου άπιστο καρκίνωμα το άσμα του Ρολάνδου ) , προσκύνησέ με . Εχω στο δεξι μου χέρι το δίκασμα , φέρω πόνο και αυγή , μια θέση vip στον κήπο της εδέμ για τον κώλο σου , λευκη κουκούλα και ρόμπα , αγνό το λευκό χρώμα ( πώς θα μοιάζει όμως οταν το στολίσω με τα ερυθρά σου αιμοσφαίρια ? ) . Κακέκτυπα , ανεξάντλητη πηγη αηδίας , ύπουλα καθώς ουκ ολίγες  φορές αποκτουν φήμη και δόξα , μια επιδημία άφθαρτη στη φθορά του χρόνου και με ανοσία στα φάρμακα , άκρως επικίνδυνο πλάσμα το κακέκτυπο για τον ανυποψίαστο μαλάκα ( το καΚΚΕκτυπο_? ) . Μια θέση ανάμεσα στις πολλές που σου προσφέρουν τα φαράγγια του Ταυγετου , εκει βρίσκεται το χάσμα , ο Καιάδας , εκεί εχουν θέση οι ατάλαντοι , οι ανθυγειινοί μίμοι . Τόσο ακραία ολα , όσο ακραίο είναι το γεγονός να υπάρχουν κακέκτυπα υπερεκτιμημένα , δεμμένα τα μάτια . Οσον αφορά τις ακραιότητες που παρέθεσα κάπως μπερδεμένα και δυσνόητα , μην ανησυχείς ... ο Καιάδας είναι ο βουλευτής σου ( 7 τοις εκατό αν έχεις τον θεό σου ,μπορείς και καλύτερα όμως ) , είναι ο παπάς της ενορίας σου , είναι ο περιπτεράς σου , θα πονέσεις , νιώθεις μπρατάν μου έτσι ; Ετσι για να πιάσω και τον σφυγμό της εποχής της κάλπης , μεσ'το κάλπικο κλίμα , εγκληματίας πίθηκος με σκεπτικό σαμουράι , με ύφος μάγου , σαμάνος , οι συλλήψεις επιτρέπονται , κατα ρυπάς , ξεκίνησαν απο χθές και είσαι ακόμα πιστός οπαδός του Μαρξ ενω ταυτόχρονα κάνεις χρήση ινδικής κάνναβης ( κατι τέτοιο σηκώνει διαγραφή απο το κόμμα σύντροφε , μην τα πείς παραέξω γιατι θα προκαλέσεις το κλάμα πολλών , δάκρυα απο γέλιο ) . 

       
               Ετσι τα έθνη μόνο ζούν , ταρατατζούμ ταρατατζούμ . Δώσε το απόσταγμά σου υπνοφόρε . Σε     ταξιδιωτικές αποσκευές , σε εργαστήρια , σε φτηνά πεζοδρόμια , στο καβάλο , σε ρουθούνια και φλέβες . Το παραμύθι περνά απο πολλά χέρια , παραμύθι δίχως τέλος  . Οι μπίζνα οταν τα πηγαίνει καλά δεν πρόκειται να σταματήσει ανεξάρτητα τις επιπτώσεις και τους κινδύνους που ενδέχεται να εγκυμονεί , το κακέκτυπο έχει αποτελεσματικότητα , δεν πρόκειται να αφανιστεί ( και ο Κανάκης θα στέκει αγέρωχος και γοητευτικός πάνω απο τα φώτα της πόλης όσο αυτή θα παρακαλά για περισσότερη άφεση αμαρτιών με οποιονδήποτε τρόπο ) . Και είχα γνωρίσει μια παπαρούνα .


                     Μην στέκεσαι στις λέξεις μόνο , γιατί έτσι δε θα νιώσεις ούτε εμένα , ούτε το '' άρθρο '' ,
    ούτε το τί έχω κατα νου . Μπες στο κλίμα , κακέκτυπα είναι το θέμα , βαρύ το κλίμα . Παρατήρησε τις λέξεις μου περιμμετρικά , πανοραμικό πλάνο και δίχως το ασήμαντο , άσκοπο και παντελώς αντι-
    -αισθητικό μηχανισμό του φλάς . Τα φλας φέρνουν δημοσιότητα , τυφλώνουν , δημοσιότητα μπορεί  να μεταμορφώσει ενα κακέκτυπο σε προιόν μείζονος σημασίας , παραμόρφωση εν τέλη , ανθυγειινό φαινόμενο . Η λίστα ανανεώνεται συνεχώς και θα σταματήσει μόνο όταν αυτός καταλάβει πως δεν
    είναι αστείο το μπραφ , πως δεν είναι αθλητισμός ο πρωταθλητισμός , πως δεν υπάρχει ιδεολογία και
    υπόβαθρο στην μάστιγα-τουριστική ατραξιόν ονόματι Σαμοθράκη ( Βαβυλώνια είσαι και φαίνεσαι ) , πως δεν υπάρχει τροφή ή τουλάχιστον ψυχαγωγία στον κομπλεξισμό του γιάπη Κανάκη και Λαζόπουλου , πως δεν είναι άρθρο ή δισκοκριτική αυτό το οποίο διαβάζει τώρα . 
            Αυτό είναι το απόσταγμα της φαιάς ουσίας  μου , το χάος μελοποιημένο , παιγμένο με όργανο πνευστό. Είναι το αποτέλεσμα μιας νυχτερινής ιεροτελετής που συνηθίζω να στήνω όταν έχω τον απαιτούμενο ελεύθερο χώρο στον χρόνο , κάπου μεταξύ Νεκροταφείων και Υδραγωγείων , νέγροι , ρώσσοι , γρεκοί , γάτες και μικρά κακτάκια , μεσάνυχτα προς ξημερώματα . Κάπως έτσι έχουν τα πράγματα τριγύρω , σε έβαλα στον χωροχρόνο μου και σου αποσπώ σαν άλλοτε ταχυδακτυλουργός λεπτά απο την ζωή σου , δίνοντας παράταση στη δική μου σε αντιδιαστολή με τη δική σου , που φθείρει λόγω των κιλομπάητ μου . Μια αόρατη ορχήστρα , ο αόρατος είναι συνειδητά αόρατος κατρακυλά στο δρόμο νύχτα . 
                  Tru-Thoughts records , 2010 : Hidden Orchestra : Nightwalks . Ορχηστρικό υλικό για
    το βράδυ , στοιχεία trip-hop , jazz , electronica , funk και κλασσικής . Το label μπορεί να μη σου λέει και κάτι αλλά ετσι για το ιστορικό και για τα '' προσχήματα - φόρμες '' αναφέρω πως έχει φιλοξενήσει τυπάκια σαν τον Bonobo , Quantic , Nostalgia_77 , Rodney P και άλλους πολλούς . Πρώτος δίσκος ,10 κομμάτια ορχηστρικά ( με εξαίρεση το footsteps το οποιο έχει φωνητικά ) , φουλ στο πείραμα και στο μπαστάρδεμα ήχων που δημιουργούν είκονες και τοπία . Η ανάλυση του δίσκου ξέρεις πως  πάει , μην περιμένεις και πολλά . Στο κλίμα του δίσκου σε έβαλα , κινηματογραφικά τοπία και καρέ  απο πειρατές μέχρι και νέγρους της Ορλεάνης που γλίτωσαν απο τα νύχια λευκών κουκουλοφόρων και σφυρίζουν μαστουρωμένοι στα μπαρ , για τέτοια κλιμάκωση μιλάω .  Πρόοδος , κλιμάκωση και συναίσθημα . Θες κι άλλο , ποιοτικά στέκει σε επίπεδο Quantic και Bonobo, τζαζιάρικο τριπχοπ και φανκ ύφος με που και που ηλεκτρονίλες και folk στοιχεία . Μπασογραμμές φαράγγια , ικανές να καταπιούν ολόκληρο το Περιστέρι ( μιλάω για τον δήμο ο οποίος κατα τα λεγόμενα είναι και ο πιο μεγάλος της Αττικής , βλ.ΑλλοπρόσαλοςΟ7) , samples , πνευστά , βιολιά και 2 ντραμερς , οχι ένας αλλά 2 . Οταν αποφασίζουν να το χαώσουν το κρουστό το καταφέρνουν με άνεση , 4 χέρια καλύτερα απο 2 , το βερνίκι μένει και γίνεται πιο ανθεκτικό στο πέρασμα του χρόνου . Ωστόσο , παραμένει minimal ήχος δίχως την παραμικρή ανέτια υπερβολή , όλα ρολόι , σαν μια ορχήστρα .
               Παραπάνω ανάλυση θα προκαλούσε σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις , διχοτόμηση του εγω , το εγω που βιώνει και το εγώ που παρατηρεί , τεχνική προσαρμογής στην πραγματικότητα , λάθος . Τίποτα εδώ δεν είναι πραγματικό , όλα φαντάζουν και επιτρέπονται . Αν απεχθάνεσαι τα κακέκτυπα και αρέσκεσαι στο σφάγιασμά τους υπο την μελωδία τζαζ & τριπ χοπ μουσικής κατέβασε τον δίσκο ( αξίζει περα απ'τις μαλακίες ) , σου τον προσφέρω απλόχερα σαν να μη συνέβη τίποτα . Συνέβη όμως κάτι , η μέθοδος που χρησιμοποιώ λειτουργεί αναδρομικά και δεν είναι λίγες οι φορές που κάνω κατάχρηση . Πέσε λοιπόν νεκρός για ύπνο , ενώ τριγύρω θα πετάγονται αιματοβαμμένα τενεκεδάκια , μολοτοφ , σφυροδρέπανα , ξίφη & σύμβολα παγανιστών . Κρυμμένη μια ορχήστρα θα κρατάει συντροφιά στην παπαρούνα ή τον κάκτο σου . Είναι το απόσταγμα , ενα ντεφορμέ άρθρο για το αλάνι με το λερωμένο τζιν , για τον τυπα με το παπί και  για τα μυαλά σας που μοιάζουν με κονκασέ εμποτισμένα με 7 τοις εκατο φορμόλη . Τα λέγαμε , αγάπη μόνο και προσοχή στα λάιβ των bong da city , σκάνε με πυροσβεστήρες . Τα φιλιά μου .




    2 σχόλια:

    1. Να πω πως δεν περίμενα να με πιάσω να προσπαθώ για τουλάχιστον ένα πεντάλεπτο να καταλάβω τι γράφεις; Ψέμματα θα πω. Όπως επίσης περίμενα να με κάνεις να κατεβάσω αυτό που μου πλασάρεις, όπως και περιμένω πως θα μου αρέσει.

      Εύγε, δυο φορές συνάδελφε.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. και γω με επιανα να μην καταλαβαινω τι γραφω , ΑΡΧΙΚΑ . Να'σαι καλα μέητ , ευχαριστώ για τα ψηφιακα σου γλυκόλογα . 1 λοβ

      ΑπάντησηΔιαγραφή