Ρε συ πραγματικά είχα ξεχάσει ότι θέλω να γράψω ένα νέο άρθρο.Όχι ότι έχω κάτι άλλο σημαντικό να κάνω,απλά ξέρεις η βαρεμάρα ώρες ώρες αναδύεται στην πέτσα του κορμιού σου και σε παρακινεί να αράζεις με τις ώρες στον καναπέ να βλέπεις με μουδιασμένα μάτια την Έλενα Παπαβασιλείου (πάτα στο όνομα να δεις φώτο) στο πρωινό του Alpha.Μεγάλη κάβλα η τύπισα και μεγάλα βυζιά έχει εδώ που τα λέμε για το σώμα της.Πλαστική μου βρωμάει...Τέσπα,εδώ και ώρες ακούω το νέο δισκάκι από την ομάδα σκάνδαλο,το 5 Αστέρων και λέω να ξεκινήσω μια ανούσια ροή των σκέψεων μου και να την μοιραστώ μαζί σας...
Που λες,ξυπνάω χθες απόγευμα και αναζητώ λινκ.Πηγαίνω στα γνωστά διαδικτυακά λιμέρια και βαράω δονήσεις να μου το δώσουν.Εν τέλη ένας τυπάς κάνει την καλή και κατεβάζω.Ξεζιπάρω,τα παίρνω στην κράνα γτ τα κομμάτια δεν ήταν με την σειρά και οι τίτλοι ήταν λίγο χάλια,κάνω κάτι πλαστικές επεμβάσεις όπως και η Παπαβασιλείου στο στήθος της και είμαι έτοιμος να ακούσω.Καιρό τώρα που το περίμενα το δισκίο,είχα αμφιβολίες και έλεγα πως από το Χαλαρότερα και Από το Δεν Μας Ξες Καλα που ήταν διαμαντάκια για τον Βορά,θα είναι λίγο πατάτα όπως το Ρίμα για Χρήμα 2..Δεν γαμιέται λέω και αράζω στην καρέκλα,με στριφτό στο χέρι (μάγκας),πατάω το play και το αφήνω να σπάσει τα ηχεία...
Πρώτο κομμάτι,και βαράει γερά η μπότα.Οπα,εδώ είμαστε λέω από μέσα μου και ανασηκώνω τα φρίδια από έκπληξη.Σκάνε και τα χράτσα χρούτσα του The Boy,και μου αναπτερώνεται το ηθικό ότι κάτι καλό θα ακούσω.Για εισαγωγή,πολύ ωραίο κομμάτι,κλασική Βορ.Ας περιγραφή αλητείας των παιδιών.Τώρα πόσο αλητεία,είναι ένα άλλο θέμα.Αλλά ρε συ,ο μόνος αλήτης από αυτούς παίζει να είναι ο Jamalας.Ο Λιάκος παίζει να έχει ζήσει τρελά ΠΑΟΚτσίδικα σκηνικά και να είναι ντόμπρο ατομάκι.Τέσπα,τα κομμάτια προχωράνε και οι παραγωγές μου κάνουν τρομερό ενδιαφέρον.
3ο κομάτι με τίτλο Απόψε Βγαίνουμε.Καγκούρικο ρεφρέν το οποίο το ερμηνεύει καλά ο Μκ.Το κομμάτι δεν σου λέει κάτι αν το ακούσεις,αλλά σου κρατάει το ενδιαφέρον η κλασική λέξη του Jamala ο ''μπαγλαμάς''.Ρε μαλάκα την έχει πει λίγες φορές αλλά όταν την ακούω είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η λέξη είναι μαστ σε κάποια κομμάτια του.Μπέσα,χέστηκα που ο Μκ το παίζει γκόμενος σε αυτό το τρακ,και με κολλάει ο ''μπαγλαμάς''.Στην συνέχεια σκάνε τραγούδια τα οποία με το πρώτο άκουσμα θα τα αγνοήσεις,αλλά στο 2ο και 3ο άκουσμα θα τα σχολιάσεις έστω για κάτι παραμικρό.Δεν θα τα σχολιάσω όλα γτ θέλω να ετοιμάσω βαλίτσα και να μαζέψω σκουπίδια,μιας και σε λίγη ώρα φεύγω για Χριστούγεννα.
Σκάλωμα σου προκαλεί η συμμετοχή του Γιώργου από Nasa Funk,μιας και η φωνή του μοιάζει τρελά στου Μκ.Στην αρχή άκουσα το τρακ και έψαχνα να ακούσω την τυπά.Πραγματικά το ρεφρέν δεν σου πάει στο μυαλό ότι το λέει αυτός.Τρελό λέμε έτσι...Προχωράει το windows media player και σκάει το Σουίτα #1.Πίστευα ότι θα είναι η συνέχεια της Τίας από τα αυθεντικά του Βορρά αλλά τελικά πήραμε τα αρχίδια μας.Στο εν λόγω κομμάτι,μιλάει ο Μκ για τα παιδιά των 90's και για τις συνήθειες που είχανε και είχα εδώ που τα λέμε,μιας και τα πρόλαβα όλα αυτά.Game Boy ασπρόμαυρο,ανέμελες βόλτες και μαλακίες,πράγματα τα οποία δύσκολα θα τα κάνει ένας έφηβος τώρα.Τα πιτσιρίκια πλέον παίζουν με τα pc,καμακώνουν από το fb και τραβάνε την πρώτη τους μαλακία με τσόντες από το pussytorrents.org,ενώ θυμάμαι τον εαυτό μου να τραβάει μαλακία με σέξυ φώτο της Μενεγάκη από αντρικό περιοδικό.Γάματα...Επόμενο κομμάτι Πάντα Ζωντανά και η τρίχα μου καβλώνει με την παραγωγάρα,αλλά και με το όλο στήσιμο του κομματιού.Θα το χαρακτήριζα ντόπα,όχι επειδή είναι της μόδας,αλλά επειδή μου θυμίζει τους παλιούς καλούς Βορειαστερίτες.
Πες μου τι τσιγάρα.Μόλις είδα τον τίτλο έκοψα τον πούτσο μου ότι θα μίλαγε ο Ζήνωνας για σκηνικά μπάφου.Τελικά έπεσα έξω.Κοινωνικό θα το έλεγα,μιας και μιλάει για φυλακή,για την αστική φυλακή στην οποία ζούμε με κάμερες παντού και τέτοια.Στάσου πλάι μου και η αναφορά στα αδέρφια από διαφορετικές μάνες είναι ο πρώτος λόγος.Όλοι μας έχουμε φίλους τους οποίους τους αποκαλούμε αδέρφια,που όταν τους χρειαζόμαστε ή μας χρειάζονται,στεκόμαστε πλάι ο ένας στον άλλο.Στην συνέχεια,τραγούδια για το χρήμα,την επιβίωση στην ζωή μέσα από διαφορες καταστάσεις όπως παραμύθα και φθάνουμε στο story του Jamal.Εκτυλίσει μια ιστορία όπου με λίγα λόγια του κάθεται μια γκόμενα,την πηδάει αλλά αυτή είναι αδερφή ενός μαλάκα που του έκανε τον νταή.Εν τέλη του την είχε στημένη και κλασικά το απέφυγε το ξύλο και καπάκια βρήκε τον σύνδεσμο του ΠΑΟΚ όπου θα πήγαινε εκδρομή για αγώνα και τον κάλυψαν.Νταξ μαλακία στόρυ αλλά έχει τον χαβαλέ του και σαφώς το ρεφρέν είναι αυτό που σου λέει το κάτι.
Στο ομόνυμο κομμάτι ωραία παρουσία κάνει η Πελίνα με την όμορφη χροιά της.Κομμάτι με δυνατή παραγωγή και ωραία ερμηνεία Lex,ο οποίος έχει τρελή βελτίωση πάνω του.Όλοι θέλουν σόλο του,αλλά είναι μαλακίες αυτά μιας και ο Αλεξάκης ρε μαλάκες δεν είναι να σταθεί μόνος του σε δίσκο.Βαρετός θα είναι κατά την γνώμη μου.Τέσπα,τελευταίο κομμάτι,Πιτσιρίκο Πιτσιρίκα,και δίνουν συμβουλές ας πούμε στην νέα γεννιά.Καλή κίνηση μιας και νέα γενιά δέχεται πολύ εύκολα τα ερεθίσματα από συγκροτήματα και από άλλες μαλακίες.Τουλάχιστον στα 10 κομμάτια που ακούν για μπάφο και yo yo σκηνικά,να ακούσουν και την σοφή κουβέντα του Jamal ''μην επηρεάζεσαι από τα σκατά,τηλεοράσεις διαφημίσεις και τα σχετικά.Είναι καλό να μην είσαι πουτάνα για τα λεφτά,μα καλύτερο να μην είσαι πουτάνα στην καρδιά''. Έχει μεγάλο δίκιο ο τυπάς μιας και οι γκόμενες κάπου έχουν ξεφύγει με τα Sex and the city και ακούνε τι τους λέει το μουνί τους και το πορτοφόλι τους.Όχι γαμώ την ανασφάλειά σας και γαμώ τον εγωισμό σας.Βάλτε λίγο φραγμό στην κλειτορίδα σας και δείξτε επιτέλους καλό και σεμνό χαρακτήρα όταν πρέπει.Άσε την προστυχιά για το κρεβάτι....
Εν τέλη,το δισκίο προσωπικά μου άρεσε.Δυνατές και καλοστημένες παραγωγές,καλές ερμηνείες,αλλά όχι για τα κυβικά που μας είχαν συνηθίσει,ατάκες μετρημένες στα δάχτυλα και όχι τόσο καλές όσο παλιότερα.Αν ακούς χρόνια Βόρεια Αστέρια θα πεις την κλασική και αληθινή ατάκα ''που σαι ρε Τρισδιάστατε να τους ζωντανέψεις''.Ομολογώ πως το δυνατό χαρτί του δίσκου είναι η παραγωγές,οι οποίες έχουν αγγίξει τα μέγιστα για το ελληνικό hip hop,ενώ τα μείον είναι η έλλειψη θεματολογίας σε πολλά κομμάτια.Γαμώ την Καλαμαριά σας,πείτε κάτι που δεν έχουμε ξανακούσει από το στόμα σας και κόψτε το χόρτο στον Ζήνων μπας και πατήσει καλύτερα πάνω στο μέτρο.
Για όσους θέλουν να αποκτήσουν τον δίσκο,ας πατήσουν εδώ πάνω.Ναι ρε,πάτα εδώ πάνω που στο βγάζει και χρωματιστό,και στην συνέχεια δείτε και το πρώτο τους βίντεο κλιπ στο κομμάτι Επιδρομή,στο οποίο θα καταλάβεις ότι καγκουρίζουν και ότι ο Dj Alx έχει χαλάσει ως σκηνοθέτης-μοντέρ.Καλά Χριστούγεννα να έχουμε μάγκες,πολύ γαλοπούλα και λουκάνικο να φάτε και με ρέγουλα οι τσόντες γιατί η καρδιά θα κρασάρει από το τάκα τούκα.
Που λες,ξυπνάω χθες απόγευμα και αναζητώ λινκ.Πηγαίνω στα γνωστά διαδικτυακά λιμέρια και βαράω δονήσεις να μου το δώσουν.Εν τέλη ένας τυπάς κάνει την καλή και κατεβάζω.Ξεζιπάρω,τα παίρνω στην κράνα γτ τα κομμάτια δεν ήταν με την σειρά και οι τίτλοι ήταν λίγο χάλια,κάνω κάτι πλαστικές επεμβάσεις όπως και η Παπαβασιλείου στο στήθος της και είμαι έτοιμος να ακούσω.Καιρό τώρα που το περίμενα το δισκίο,είχα αμφιβολίες και έλεγα πως από το Χαλαρότερα και Από το Δεν Μας Ξες Καλα που ήταν διαμαντάκια για τον Βορά,θα είναι λίγο πατάτα όπως το Ρίμα για Χρήμα 2..Δεν γαμιέται λέω και αράζω στην καρέκλα,με στριφτό στο χέρι (μάγκας),πατάω το play και το αφήνω να σπάσει τα ηχεία...
Πρώτο κομμάτι,και βαράει γερά η μπότα.Οπα,εδώ είμαστε λέω από μέσα μου και ανασηκώνω τα φρίδια από έκπληξη.Σκάνε και τα χράτσα χρούτσα του The Boy,και μου αναπτερώνεται το ηθικό ότι κάτι καλό θα ακούσω.Για εισαγωγή,πολύ ωραίο κομμάτι,κλασική Βορ.Ας περιγραφή αλητείας των παιδιών.Τώρα πόσο αλητεία,είναι ένα άλλο θέμα.Αλλά ρε συ,ο μόνος αλήτης από αυτούς παίζει να είναι ο Jamalας.Ο Λιάκος παίζει να έχει ζήσει τρελά ΠΑΟΚτσίδικα σκηνικά και να είναι ντόμπρο ατομάκι.Τέσπα,τα κομμάτια προχωράνε και οι παραγωγές μου κάνουν τρομερό ενδιαφέρον.
3ο κομάτι με τίτλο Απόψε Βγαίνουμε.Καγκούρικο ρεφρέν το οποίο το ερμηνεύει καλά ο Μκ.Το κομμάτι δεν σου λέει κάτι αν το ακούσεις,αλλά σου κρατάει το ενδιαφέρον η κλασική λέξη του Jamala ο ''μπαγλαμάς''.Ρε μαλάκα την έχει πει λίγες φορές αλλά όταν την ακούω είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η λέξη είναι μαστ σε κάποια κομμάτια του.Μπέσα,χέστηκα που ο Μκ το παίζει γκόμενος σε αυτό το τρακ,και με κολλάει ο ''μπαγλαμάς''.Στην συνέχεια σκάνε τραγούδια τα οποία με το πρώτο άκουσμα θα τα αγνοήσεις,αλλά στο 2ο και 3ο άκουσμα θα τα σχολιάσεις έστω για κάτι παραμικρό.Δεν θα τα σχολιάσω όλα γτ θέλω να ετοιμάσω βαλίτσα και να μαζέψω σκουπίδια,μιας και σε λίγη ώρα φεύγω για Χριστούγεννα.
Σκάλωμα σου προκαλεί η συμμετοχή του Γιώργου από Nasa Funk,μιας και η φωνή του μοιάζει τρελά στου Μκ.Στην αρχή άκουσα το τρακ και έψαχνα να ακούσω την τυπά.Πραγματικά το ρεφρέν δεν σου πάει στο μυαλό ότι το λέει αυτός.Τρελό λέμε έτσι...Προχωράει το windows media player και σκάει το Σουίτα #1.Πίστευα ότι θα είναι η συνέχεια της Τίας από τα αυθεντικά του Βορρά αλλά τελικά πήραμε τα αρχίδια μας.Στο εν λόγω κομμάτι,μιλάει ο Μκ για τα παιδιά των 90's και για τις συνήθειες που είχανε και είχα εδώ που τα λέμε,μιας και τα πρόλαβα όλα αυτά.Game Boy ασπρόμαυρο,ανέμελες βόλτες και μαλακίες,πράγματα τα οποία δύσκολα θα τα κάνει ένας έφηβος τώρα.Τα πιτσιρίκια πλέον παίζουν με τα pc,καμακώνουν από το fb και τραβάνε την πρώτη τους μαλακία με τσόντες από το pussytorrents.org,ενώ θυμάμαι τον εαυτό μου να τραβάει μαλακία με σέξυ φώτο της Μενεγάκη από αντρικό περιοδικό.Γάματα...Επόμενο κομμάτι Πάντα Ζωντανά και η τρίχα μου καβλώνει με την παραγωγάρα,αλλά και με το όλο στήσιμο του κομματιού.Θα το χαρακτήριζα ντόπα,όχι επειδή είναι της μόδας,αλλά επειδή μου θυμίζει τους παλιούς καλούς Βορειαστερίτες.
Πες μου τι τσιγάρα.Μόλις είδα τον τίτλο έκοψα τον πούτσο μου ότι θα μίλαγε ο Ζήνωνας για σκηνικά μπάφου.Τελικά έπεσα έξω.Κοινωνικό θα το έλεγα,μιας και μιλάει για φυλακή,για την αστική φυλακή στην οποία ζούμε με κάμερες παντού και τέτοια.Στάσου πλάι μου και η αναφορά στα αδέρφια από διαφορετικές μάνες είναι ο πρώτος λόγος.Όλοι μας έχουμε φίλους τους οποίους τους αποκαλούμε αδέρφια,που όταν τους χρειαζόμαστε ή μας χρειάζονται,στεκόμαστε πλάι ο ένας στον άλλο.Στην συνέχεια,τραγούδια για το χρήμα,την επιβίωση στην ζωή μέσα από διαφορες καταστάσεις όπως παραμύθα και φθάνουμε στο story του Jamal.Εκτυλίσει μια ιστορία όπου με λίγα λόγια του κάθεται μια γκόμενα,την πηδάει αλλά αυτή είναι αδερφή ενός μαλάκα που του έκανε τον νταή.Εν τέλη του την είχε στημένη και κλασικά το απέφυγε το ξύλο και καπάκια βρήκε τον σύνδεσμο του ΠΑΟΚ όπου θα πήγαινε εκδρομή για αγώνα και τον κάλυψαν.Νταξ μαλακία στόρυ αλλά έχει τον χαβαλέ του και σαφώς το ρεφρέν είναι αυτό που σου λέει το κάτι.
Στο ομόνυμο κομμάτι ωραία παρουσία κάνει η Πελίνα με την όμορφη χροιά της.Κομμάτι με δυνατή παραγωγή και ωραία ερμηνεία Lex,ο οποίος έχει τρελή βελτίωση πάνω του.Όλοι θέλουν σόλο του,αλλά είναι μαλακίες αυτά μιας και ο Αλεξάκης ρε μαλάκες δεν είναι να σταθεί μόνος του σε δίσκο.Βαρετός θα είναι κατά την γνώμη μου.Τέσπα,τελευταίο κομμάτι,Πιτσιρίκο Πιτσιρίκα,και δίνουν συμβουλές ας πούμε στην νέα γεννιά.Καλή κίνηση μιας και νέα γενιά δέχεται πολύ εύκολα τα ερεθίσματα από συγκροτήματα και από άλλες μαλακίες.Τουλάχιστον στα 10 κομμάτια που ακούν για μπάφο και yo yo σκηνικά,να ακούσουν και την σοφή κουβέντα του Jamal ''μην επηρεάζεσαι από τα σκατά,τηλεοράσεις διαφημίσεις και τα σχετικά.Είναι καλό να μην είσαι πουτάνα για τα λεφτά,μα καλύτερο να μην είσαι πουτάνα στην καρδιά''. Έχει μεγάλο δίκιο ο τυπάς μιας και οι γκόμενες κάπου έχουν ξεφύγει με τα Sex and the city και ακούνε τι τους λέει το μουνί τους και το πορτοφόλι τους.Όχι γαμώ την ανασφάλειά σας και γαμώ τον εγωισμό σας.Βάλτε λίγο φραγμό στην κλειτορίδα σας και δείξτε επιτέλους καλό και σεμνό χαρακτήρα όταν πρέπει.Άσε την προστυχιά για το κρεβάτι....
Εν τέλη,το δισκίο προσωπικά μου άρεσε.Δυνατές και καλοστημένες παραγωγές,καλές ερμηνείες,αλλά όχι για τα κυβικά που μας είχαν συνηθίσει,ατάκες μετρημένες στα δάχτυλα και όχι τόσο καλές όσο παλιότερα.Αν ακούς χρόνια Βόρεια Αστέρια θα πεις την κλασική και αληθινή ατάκα ''που σαι ρε Τρισδιάστατε να τους ζωντανέψεις''.Ομολογώ πως το δυνατό χαρτί του δίσκου είναι η παραγωγές,οι οποίες έχουν αγγίξει τα μέγιστα για το ελληνικό hip hop,ενώ τα μείον είναι η έλλειψη θεματολογίας σε πολλά κομμάτια.Γαμώ την Καλαμαριά σας,πείτε κάτι που δεν έχουμε ξανακούσει από το στόμα σας και κόψτε το χόρτο στον Ζήνων μπας και πατήσει καλύτερα πάνω στο μέτρο.
Για όσους θέλουν να αποκτήσουν τον δίσκο,ας πατήσουν εδώ πάνω.Ναι ρε,πάτα εδώ πάνω που στο βγάζει και χρωματιστό,και στην συνέχεια δείτε και το πρώτο τους βίντεο κλιπ στο κομμάτι Επιδρομή,στο οποίο θα καταλάβεις ότι καγκουρίζουν και ότι ο Dj Alx έχει χαλάσει ως σκηνοθέτης-μοντέρ.Καλά Χριστούγεννα να έχουμε μάγκες,πολύ γαλοπούλα και λουκάνικο να φάτε και με ρέγουλα οι τσόντες γιατί η καρδιά θα κρασάρει από το τάκα τούκα.
ωραιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία κριτική φίλε, μπράβο, παραδόξως πριν το ακούσω μου έδωσες μια εικόνα τι να περιμένω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατεβάζω.
πάντως σε μια εποχή που το ραπ εδώ ελλάδα έχει γαμηθεί κάπως,ο δίσκος μέτραγε.καθαρά ραπ δίσκος αν και όπως είπαμε δεν είχε καλή θεματολογία.όχι ότι ποτέ τα βόρεια αστέρια (εκτός των άλυτων) είχαν θεματολογία αλλά πάντα πόρωναν για κάποιο λόγο...πάω να το αγοράσω
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίτα, το άκουσα. Πραγματικά, σε σχέση με αυτά που έχουν βγάλει, είναι μετριότατο. Είχα στο μυαλό μου το χαλαρότερα, αν και περίμενα μια αλλαγή 180 μοιρών μετά από τα αυθεντικά της πόλης. Δεν είναι "χαρντκορ" και επίσης, μέχρι και από τον τρόπο που ραπάρουν, μου φαίνεται κάπως ότι έχουν ξεφύγει από ότι σε φάση με το χαλαρότερα. Τέσπα, θα αρχίσω πάλι έκθεση οπότε την γνώμη μου για τον δίσκο, την λήγω εδώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο αποτέλεσμα είναι όπως το είπες.
Ξες γιατί μέτρησε "κάπως" ο δίσκος; Αν και το είπες, επειδή το ραπ έχει γαμηθεί στο Ελλαδιστάν.
Έχουμε γεμίσει με μαλακίες τόσο πρόχειρες, που πλέον θεωρούμε καλό δίσκο, κάποιον που είναι καλά μιξαρισμένος, έχει ωραίες παραγωγές και ποιότητα ήχου, και τεχνικά είναι όπως θα έπρεπε να είναι. Γι' αυτό μου φαίνεται και πιστεύω, σου φαίνεται ότι μετράει κάπως.
Έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο, γάμησε τα.
Μα ρε συ δεν μπορουμε να παραδεχτουμε οτι τα καλα πραγματα μια φορα βγαινουν.Λογικο ειναι οι αλυτοι να γαμησουν και να φυγουν.Λογικο ειναι το Χαλαροτερα να ειναι η μεγιστη καβλα του Βορρα.Τα θαυματα μια φορα γινονται.Απλα πλεον πιστευω οτι ειχαν αφησει στο παρελθον διαμαντια,πλεον δεν εχουν να πουν κατι νεο,και αυτο ειναι πολυ λογικο οταν σαν ομαδα εχεις βγαλει συνολικα 15 αλμπουμ σολο,mixtapes και τετοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς καταλαβουμε οτι δεν περιμενουμε απο Βορεια Αστερια κατι πιο γαματο.Και το οτι αυτος ο δισκος για μενα εν τελη μετραει,ειναι γτ σε θεμα ποιοτητας,τεχνικης και καποιων αλλων λεπτομεροιων ειναι αψογος.Δεν θα το συγκρινω με το Voodoo των Απεχεις π ηταν οτι πιο αισχρο εχω ακουσει απο μιξη και στιχο.
Τεσπα,καλες γιορτες ρε μαγκες κι ας ξεκολλησει λιγο το κεφαλι μας γτ καπου κολλαει και περιμενουμε ακομα δισκους σαν το Ριμα για Χρημα 1.
Σκατά σιντί και για τον πούτσο κριτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣορρυ μεητ.
Πολύ κακός δίσκος. Το κακό είναι ότι στα περισσότερα κομμάτια, όλοι πλην του Πιλότου, είναι σαν να βαριούνται. Πολυυυ αργά ραπς. Πολύ πολύ βαρετό flow ρε σεις. Μα αδικαιολόγητα αργό και βαρετό. Οχι επειδή είναι βορ.ας, αλλά γιατί έχουμε 2011 και τέτοια raps δεν δικαιολογούνται πλέον. Σε κάποια φάση ο jamal είναι σαν να απαγγέλει παιδικά ποιηματάκια, χειρότερα και από το flow του B.D. στη Διαμαρτυρία. Αναρωτιέμαι αν κάνουν ποτέ πρόβες για να εξελίξουν τα raps τους. Μόνο στα beats την ψάχνουν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΜΚ εξαιρείται από τα παραπάνω.
den to akousa polles fores to cd alla to solo tu mk mu fenete poli pio brossta apo afto edo...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣορρυ κιολλας αλλά ποιος σε ρώτησε φίλε ΠεΚ? Αν δεν συμφωνείς μπορείς απλά να μην ξαναμπείς, ξέρω θα μας λείψεις αλλά δεν ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα για την γνώμη σου σε κάθε θέμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήhahaha... ntax! tha prepe na sxoliazo mono thetika ta blogposts... tespa! sighoremenos. filia
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι βρε.. Αν θες βρίσε μας κιολλας δεν έχουμε θέμα, ίσα ίσα ψιλογουστάρουμε. Άπλα την ηλίθια γνώμη σου έχουμε χεσμένη.
ΑπάντησηΔιαγραφή:)
https://www.youtube.com/watch?v=IOFjd8J5WL8
ΑπάντησηΔιαγραφή