• Μέγας - Επικίνδυνη ποίηση/Δια χειρώς μέρος 3ο




          Είναι Χειμώνας. Βαρύς κι ασήκωτος? Μμμ, δεν θα το λέγα. Ο φετινός Χειμώνας είναι ποιο λάκης κι απο μένα που έχω καλομάθει κι αφήνω το πετρέλαιο να αρμέγει την τσέπη μου πριν καν δείξουν μείων τα κοντέρ. Κάτι προβληματάκια με τις αμυγδαλές, καλομαθημένη γυναίκα κι ο σκύλος που αμολάει τρίκιλα καφέ μαγκλάρια ανα τα λιγοστά τετραγωνικά κατοικήσημης τσιμεντένιας έκτασης, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την συνεχή ανακύκλωση οξυγόνου, ειναι λίγοι απο τους παράγοντες της αφεμαγμένης τσέπης του υποφαινόμενου. Ατέλευτο μακρυνάρι ε? Που να δεις τι έχω να διαβάσω για φέτο κι αντ αυτού κάθομαι και γράφω μαλακίες.
          Είμαι της γεννιάς που δεν θα λεγε ποτέ του lol,omg,wtf,brb και λοιπές παπαριές. Ένα γαμώ την Παναγία καλύπτει όλες τις διαδικτυακές συντομογραφίες. Θίχτηκες? Κάνε μου μήνυση. Τουλάχιστον εγω εχω ενα υποτυπώδες ίχνος σεβασμού για κάποια πράγματα Όταν βγαίνει κάτι που αξίζει δεν ζητάω link. Κι αν τύχει βρε παιδί μου,τσέπη είναι χουνέρια κάνει συχνά πυκνά, δεν θα το απαιτήσω. Έχετε ξεφύγει μάγκες. Έχετε μπλέξει τα λάδια με τα αχλάδια και το δουνουτου με τον δουπουθου. Φοβάμαι πως οι Γάλοι εργολάβοι θα μείνουν εδω για πολύ καιρο ακόμα. Φοβάμαι πως οι εγχώριες δισκογραφικές σιγά σιγά θα γίνουν ενα κακέκτυπο της stonethrow και τα links θα αναφέρονται ως πειρατικά πριν καν δουν το φώς της οθόνης σας. Φοβόμουν πριν λίγο καιρο πως το Δια χειρώς μέρος 3ο δεν θα ρθει ποτέ στα χέρια μου όπως και το 2ο. Κύριε Φανούρη πάλι καλά που διαλέξατε άλλο μέσο προώθησης γιατι θα άφηνα και δεύτερο κενό στην δισκοθήκη μου, δίπλα απ την επιστροφή του ασώτου κι η σκόνη μου αρέσει μόνο στα βινύλια. Όσοι παραγγείλατε τον προηγούμενο δίσκο γνέφετε καταφατικά αυτήν την στιγμή, οι υπόλοιποι wtf.

    xixixi <3 n1Ce f0t0......

          Πήρα τον δίσκο απο ένα πολυκατάστημα στην Θεσσαλονίκη (διαφημήσεις δεν κάνουμε) στην τιμή των 11 και 40. Πολύ καλά αν σκεφτείς πως έχει 8σέλιδο booklet και 28 ηχογραφήματα, όλα οργανωμένα σε χάρτινη θήκη. (πληροφορίες για συλλέκτες και όχι μόνο)
          Όλες οι παραγωγές ειναι του Ανδρείκελου και του Μέγα πλην 2 του Ραμσή και άλλες τόσες του Νumberless. Στο θέμα μουσική παραγωγή, προγραμματισμός και συνοχή αυτών σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ο δίσκος απ την πρώτη κιόλας ακρόαση σου αφήνει ενα απαλό άρωμα zero years. Eίμαστε όλοι παγιδευμένοι σε ένα κρατικό μπουρδέλο έγκλειστοι και εθισμένοι. Χαμένοι σε νοσταλγίες, σπασμένες μνήμες απο αγάπες και εχθρότητες, πολιτικές πεποιθήσεις και ανάγκες απόδρασης που δεν υλοποιούνται ποτέ για κάποιον λόγο. Όλα αυτά σε συνειρμική μορφή ραπίσματος πάνω απο "πειραματικά" beats και ατμοσφαιρικά scratches του Ανδρείκελου.
          Κάτι που μου κάνε εντύπωση στον δίσκο ειναι η επιλογή ενός σύγχρονου ποιητή, του Γιώργου Ρενιέρη. Ο Γιώργος ερμηνέυει 11 μικρά αποσπάσματα με ιδιαίτερο τρόπο. Στην αρχή μου ξίνισε λίγο η σειρά τοποθέτησης τον ποιημάτων στον δίσκο αλλα στην πορεία το συνήθισα? Το εκτίμησα? Το ένιωσα? Όπως και να χει δίνουν μια πολύ ωραία ροή και κάνουν τον δίσκο πιο έυπεπτο. Σκέψου Νικολαίδη χωρίς Τζούμα? Τραβηγμένο θα μου πείς αλλά γιατί όχι, τα ίδια θα λέγαν και για άλλους άλλοτε.
    Εκτός απ τον Ρενιέρη συμμετέχουν με την φωνή τους ο Πιλάτος, ο Gadfly και ο Σαμσόν. Λίγοι και καλοί, έτσι θα πρεπε να ναι ένας solo δίσκος, αλλιώς πες το mixtape ή featuring compilation.
          Λοιπόν, αν περιμένεις να σχολιάσω τον δίσκο κομμάτι κομμάτι ατύχησες. Ούτε κριτικός είμαι ουτε αναλυτής. Ξεχώρισα τα Καθάρματα, Ανελκυστήρα, Σύμπαν και το Η συμμορία επιστρέφει. Επίσης το ομόνυμο κομμάτι μου κάνε πολυ καλή εντύπωση. "Επικίνδυνη ποίηση". Ένα ιδιαίτερο battle κομμάτι, λεξιλογικά μπορεί να σε προλογιάσει πανέυκολα. Δεν φταίς εσυ, άλλοι φταίνε. Το θέμα είναι άλλο όμως. Κανένας δεν θα σταματήσει να λέει "γαμάω", "κάνω", "φτιάνω", "ράνω", αν και θα πρέπε.
          Ο δίσκος είναι ότι πρέπει, ειδικά αν διαβάζεις συστηματικά τις μαλακίες μας και συμφωνείς. Στο υπόσχομαι. Απο μένα φιλιά ως την επόμενη αρχή και καλή μας εξεταστική.

    Στην Βέρα όπου και να ναι.....

    Tracklist

    01-Εδώ Βαλκάνια
    02-Επικίνδυνη ποίηση03-Μια νύχτα (Στα Βαλκάνια)
    04-Σ’ αυτή την κόλαση
    05-Λευκό δωμάτιο (Το πρελούδιο της σεροτονίνης)
    06-Αντιφόρμα
    07-Ανελκυστήρας
    08-Θέλω να έρθω να σε βρω
    09-Σύμπαν
    10-Του έρωτα
    11-143
    12-Καθάρματα (Μια βόλτα στις ταράτσες
    13-Γρέζια στο πάτωμα
    14-Δι ευχών (Τω αγνώστω Θεώ)
    15-Ποτέ δε μίλησα
    16-Τέλος εποχής
    17-Τρομακτικά πράγματα
    18-Το λόμπι
    19-Κανείς δεν ξέρει τίποτα
    20-Υπόγειο 6πμ. (Τ.Ε. Μέρος Β’)
    21-Εσύ κοίτα την άνοιξη
    22-Η συμμορία επιστρέφει (1984)
    23-Ζούσαμε

    ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ




    8 σχόλια:

    1. Πολύ καλή δουλειά, όμορφη και προσεγμένη αν και δεν φαίνεται με την πρώτη. Επιβάλλετε ακρόαση.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. M8 δεν έχω λόγια, κλασσικός κωλοτσεπίτης, με έψησες να το τσιμπήσω. Είδες που το κάνεις και εσύ σε μένα μπαγασάκο;

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Πολύ καλό reciew φίλος.. ο Zeik ποιος είναι απ το team?

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Τσιγγάνος Που Πετάει Κατάρες.
      Χαχαχα,τον έδωσα στεγνά.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Χαχαχα, thanx man... Δες και τα δικά μου blogs...

      ΑπάντησηΔιαγραφή