• Rap αισθητική VS Κοινή λογική


         Λοιπόν, δες πως πάει το πράμα. Οι καθηγητές απεργούν, μιας και δεν πληρώνονται... Μάλιστα, και πολύ καλά κάνουν κατά την γνώμη μου. Είναι ένα πράγμα που εμένα προσωπικά με αποσυντονίζει, αλλά είναι κοινή λογική. Με πληρώνει η έδρα έτσι ζω, οι φοιτητές μου λένε πως δεν είναι σωστό.... αλλά είναι σωστό. Κάποιος άλλος ίσως να έλεγε "Target locked, click click...(?) ma glock goez plaw plaw plaw", και να μετέτρεπε το 3άρι, σε ένα πανέμορφο 5.5. Εν συνεχεία να χαιρόταν ματαιόδοξα μιας και κατάφερε να μετατρέψει την σαπίλα σε προνόμιο, και το προνόμιο σε μια siesta με RNS, gin - tonic και δυο τρεις super grante αλβανούς.

    Αλλά, είναι σωστό;

         Ντάξει, ρητορική ερώτηση, αλλά ποντάρω στην εκάστοτε αντικειμενικότητα. Λάθος μου εξ'αρχής, ίσως να ήταν μόνο και μόνο η προσπάθεια της υποτυπώδους διαδραστικότητας, μιάς και κατά κύριο λόγο απευθύνομαι σε κρετίνους. Συνεπαγωγικά μειώνω την φύση του άρθρου (yo) και σκουπιδιάζω τον όποιο καλό σκοπό μου να κάνω μια υγιή ανάλυση δεδομένων.


         Πες μου έναν λόγο για να ασχοληθείς με την Rap (πρόσεξε, δεν λέω Rap ΜΟΥΣΙΚΗ, κάτι που μακροπρόθεσμα θα σε βοηθήσει να μου κλάσεις τον πούτσο). Άσε, θα σου πω εγώ. Η rap, αν την σπάσεις σε υποσύνολα, μπορείς να πεις πως είναι κάποια πολύ απλά πράγματα, όπως και αυτή με τη σειρά της ανήκει σε κάτι ευρύτερο. Tο Ανάφλεξη.
    Με το λοιπόν, γειτονιά, ψυχοσύνθεση, πρόβλημα, άποψη και παιδεία.(. + -)
     Σε ρώτησα, παύλα σου απάντησα για να μπείς στο τριπάκι να καταλάβεις γιατί δεν είσαι ραπάς. Κι επειδή είσαι τόσο λίγος, που ακόμα κοιτάς τις γραμμές σαν Μαυροτσούκαλος jr που μόλις άρπαξε χαστούκι, δες με. [watch me now, watch me... (Notorious B.I.G. κι όχι μπογκ τζατζίκι κακέκτυπα αγαπητέ μου)]

    Δεν έχεις γειτονιά, γιατί πολύ απλά ποτέ σου δεν έπαιξες μπάλα στην πλατεία, πήγαινες στο 5Χ5 κι αγόραζες 7ταπα diadora, παρόλο που ήσουν ήδη στραβοπόδης. Δεν πήγες ποτέ σου να ψάξεις δίσκους. Στην καλύτερη, αν κρατάς μια τάδε ρομαντικότητα όποιο καλό mp3 βρήκες, το αγόρασες vinyl version απ'το amazon. Υπάρχουν ακόμα beatmakers που δειγματολαμβάνουν απο mp3s, ποντάροντας στην τεχνολογική γνώση. Μα είστε τόσο λίγοι αγαπητοί μου.

    Η ψυχοσύνθεση σου είναι τόσο κοινή και ασθενής, που δεν υπάρχει καν λόγος να πάρεις χαρτί - ποντίκι - pads - pick up και να μας πεις τον πόνο σου. Μας τα χουν πει κι άλλοι, πριν απο σένα και καλύτερα απο σένα. Αυτό συνάδει με το γεγονός πως δεν έχεις άποψη, μιας και η αντιγραφή βαπτίζεται επιρροή  στα στέκια που συχνάζεις (διαδικτυακά και μη).

    Παιδεία... Ναι... Δεν θα ήθελα και δεν θα μπορούσα άλλωστε να πω, πως δεν έχετε γενικότερη παιδεία, αλλά στην ειδικότερη, και δη στη μουσική τρώτε Χ.



    Βλέπω beatmakers, να λένε πως αν δεν "κόβεις" μουσικές απ'το φάσμα των Αμερικάνικων roots (soul, funk, jazz) δεν κάνεις Rap. Κάνεις κάτι άλλο, αλλά δεν κάνεις Rap. To να σεβαστείς και να ασπαστείς ως ένα σημείο την ρίζα της μουσικής στην οποία παρασιτείς, είναι αναμφίβολα κάτι το αναγκαίο. Αλλά... Το να απορρίπτεις με φθηνές δικαιολογίες το πόσο μουσικά ρηχός και απαίδευτος είσαι ,πατρονάροντας κάτι το τόσο δεδομένο, σε πετάει αυτομάτως σε ένα τσουβάλι με πατάτα Νευροκωπίου και σε πουλάει εξίσου φθηνά σε υπαίθρια παζάρια (hiphop.gr, bouriblog. etc).

    Προβλήματα δεν έχετε, δεν είχατε και δεν θα έχετε ποτέ, αν εξαιρέσεις κάποια παιδικά απωθημένα και σωματικές ανωμαλίες απ'την καρέκλα του γραφείου σας. Δεν είναι πρόβλημα το ότι δεν μπορείς να δισκογραφήσεις πολυεθνικά, καθώς αυτό που κάνεις είναι ανέμπνευστο, σαθρό και ψόφιο. Δεν είναι πρόβλημα το οτι είσαι καλύτερος Mc απ'τον τάδε, αλλά μαζεύει πιο πολύ κόσμο στις συναυλίες του, καθώς είσαι χειρότερος κι απ'τον υποφαινόμενο, που δεν είναι καν mc.κτλπ.


         Έχω δει και ακούσει κάποια πράγματα, απο άτομα σοβαρά και μη, που όχι απλά βαριέμαι να τα αντικρούσω, αλλά δεν βρίσκω καν τον λόγο να προπαγανδίσω μια μάζα ηλιθίων orks. Π.χ. έτσι για να πάρεις μια ιδέα.

    cuz-beef (χρήστης του forum του hiphop.gr o οποίος "έβγαλε στο σφυρί" τα beats του, προς 10 ευρώ έκαστο)

    τα μπιτ τα αφηνω επιτηδες ετσι...
    πρωτον γιατι δεν εχω ιδεα απο θεμα μιξης(δεν εχω και τις καταλληλες εγκαταστασεις..αν ειναι να τα κανω πιο σκατα τα αφηνω ετσι)
    και δευτερον γιατι θελω ο αλλος να τα μιξαρει οπως θελει αυτος..στα μετρα του.καποιοι θελουν δυνατο snare...
    αλλοι οχι(πχ)...
    εγω απλα δινω το τι μπορω να κανω...παρουσιαζω τα patterns μου και οχι το τελικο beat
    γιαυτο και τα δινω τοσο αλλωστε
    δεν κανω κατι το ξεχωριστο για να εχω υψηλη τιμη.
    και τοσο που τα βαζω πολυ ειναι απλα αν τα βαλω πιο κατω θα θεωρηθει γυφτια

    Ο σχολιασμός αναμφίβολα περισσεύει. Είναι δεδομένο πλέον πως ο beatmaker είναι το μουνί και ο mc ο πούτσος, με σκοπό την διαιώνιση του είδους. Όλα πληρώνονται, ακόμα και ο κόπος του να κάτσεις τον κώλο σου κάτω, να μάθεις τα απολύτως βασικά. Ξερνάω πάνω σας με πάθος φίλοι μου.



    Ο ελιτισμός ξεχειλίζει απο παντού, για την παρουσίαση μιας δεδομένης vintage ηχητικής νόρμας που ειλικρινά μέχρι και οι κουφοί γνωρίζουν πλέον. Ο τύπος ψυχαναγκαστικά έχει μετατρέψει τα αυτιά του σε μηχανές κοινωνικής ανύψωσης. Οι πέτρες γελούν χαιρέκακα. Χέζω στις φόρμες δεδομένων σας αγαπητοί.


    Kαι θα 'ρθείς τώρα εσύ να μου πείς: "Και ποιός είσαι εσυ ρε φίλε που 'ρθες να μου πείς αυτές τις μαλακίες;".
    Aλλά δε θα απαντήσω, η rap είναι εγωισμός και αντίληψη κι αυτά με καθοδηγούν στο να σας γαμώ ψυχαναγκαστικά.

    Καλό μας φθινόπωρο.