• ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ (1999)


    Καθώς αράζεις..αρχές αυγούστου..στο πάρκο της γειτωνιάς σου και πίνεις τον δέυτερο καφέ σου το μεσημέρι μετά το φαγητό..θα είσαι πολύ τυχερός αν έχεις ένα cd palyer και το δισκάκι ΄΄συρματόπλεγμα΄΄ του δισμέγιστου Γιωργάρα Αλκαίου..
    Η καλύτερη συντροφιά με αρμονικές μελωδίες που θα το λιώσεις στο repeat μέχρι να λες δεν μπορώ άλλο και θα συνεχίσεις να το ακούς..
    Το playlist αποτελείται από τα παρακάτω άσματα(ασμάτων,14 συνολικά)

    ΣΥΡΜΑΤΟΠΛΕΓΜΑ
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ
    ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ
    ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ
    ΣΒΗΝΩ ΤΟ ΦΩΣ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ
    ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ
    ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
    ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ
    ΓΥΡΙΖΩ ΠΑΛΙ ΜΟΝΟΣ (ΠΟΥ ΝΑ 'ΣΑΙ)
    ΝΑ Μ' ΑΓΑΠΑΣ
    ΜΕ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝΕ ΟΙ ΝΥΧΤΕΣ
    ΦΩΝΕΣ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΑ

    Πραγματικό αριστούργημα που μας μεταφέρει μια δεκαετία (συν ένα χρόνο πίσω) και μας θυμίζει τις εποχές που αγόρια κυνηγούσαν κορίτσια στα στενά της γειτωνιάς παίζοντας τσανταλίνα μανταλίνα με ένα άρωμα ταύτισης ιδεών και μία λούστρινη λάμψη να λάμπει από παντού..

    Αριστούργημα (9/10)