• Κανόνας & Supreme Mixtape Vol.1


    Ανοιξη 2010, κάτω απ το καπάκι του μοσχομυρωδάτου βόθρου που ονομάζεται Ελληνική χιπ χοπ σκηνή κατι αχνοφαίνεται, κατι μυρίζει πάυλα γυρίζει (παυλα γκαρίζει). Ναι λοιπόν ειχα δίκιο, ο ταχυδρόμος με ξύπνησε.....
    "Ο κύριος (?) (σιγα μην σας δώσω και το ΑΦΜ μου μαλάκες)?
    "Ναι λοιπόν εγω ειμαι αυτός".
    "18 ευρώ και μια υπογραφή εδω".
    "(εμοτικον με γκουρλωμένα μάτια, απορεία, και μαύρο δάκρυ τύπου κουρδιστό πορτοκάλι να σταζει)".
    ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΣΑΣ, ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ, ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΠΙΝΩ ΣΚΕΤΟ ΚΑΦΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΒΔΟΜΑΔΕΣ.
    Το παραβλέπω αυτό, μιας και η μάνα φύση με έκανε τοσο ηλίθιο ώστε να το παραγγείλω, και οχι να κλικάρω υπόγεια διαδιδόμενους συνδέσμους "παραμουσικόφιλων". Πίνω τον πρώτο καφε τρώγοντας ενα πορτοκάλι απ την φοιτητική λέσχη του ΑΠΘ και καπάκια χτυπάω δεύτερο (οσοι με ξέρουν προσωπικά ξερουν γιατι το κάνω αυτο στον εαυτό μου).Βαζώ στο ηχοσύστημα μου το επίμαχο cd. Ξεκίναει με beatάρα απο lace da booms και λεω "ΓΟΥΑΟΥ", διάλεξαν φοβερή μουσική. Ακούω που λες ρε καριόλη-όλα τον superme να χώνει μια κουπλεδάρα μεγατόνων και γουστάρω να τα σπάσω όλα , ολα όμως ρε, μέχρι και τον αργαλιό της γιαγιάς μου στο φλαμούλι.
    Ε ναι λοιπόν, μέχρι εκει έμεινα, ολα το υπόλοιπο Cd ηταν πατάτα απο γύφτο πλανώδιο στα Φάρσαλα. Δεν λέω μου άρεσε και το κουπλέ του Νικολή, μου άρεσε και ο Ripu, αλλα. Ενα μεγαλοπρεπές ΑΛΛΑ μ'έκανε να πουλήσω το μια φορά παιγμένο δισκάκι στην τιμή των 0 ευρώ σε εναν φίλο. Δίσκο πήρα ρε γαμώτο, δεν θέλω να τον περάσω στο pc μου και να ακούω μονο 3 κουπλε απ τα 16 τραγούδια.
    Ρε μάγκες γιατι έτσι? Επιλέγετε να βγάλετε tape με τα ποιο κορεσμένα instrumentals στον πλανήτη γη(?), ενω έχετε και γαμώ τους μπιτάδες στο rns? Γιατι? Για να βγει ποιο ντόπα? Ε οχι ρε φίλε, εγω θέλω πάλι σαπίλες Beats του τύπου μέσα απ τον καπνό και οχι πολυφορεμένους ήχους περασμένους απ το s6000 του Κανόνα. Θέλω κουπλέ battle τούμπανα όπως το υλικό πολέμου και οχι mixtapes που δεν εχουν ουτε ενα υποτυπώδες scratch, γιατι μιλάμε για mixtape ετσι?
    "Ναι μαλάκα είδα την συνέντευξη του Dask και έμαθα τι ειναι underground, τι ειναι mixtape κλπ κλπ".
    Το κερασάκι στην τούρτα ήρθε με την μίξη. Εδω σηκώνω τα χέρια ψηλά και αρχίζω να κατανοώ την πλήρη σημασία της λέξης αίσχος. Ρε καριόλη-όλα, που ακούστηκε τα backs να πατάνε τα leadin vocals? Νταξυ, hard to tha core, onyx μπλα μπλα μπλα, αλλα όχι κι έτσι. Το κουπλε του Τρομοκράτη ας πουμε το χα ακούσει αμιξάριστο κι έμεινα -->: 0 (κάπως έτσι τέλος πάντων), μόλις το ακουσα τελειοποιημένο πήγαινα να μιλήσω και άκουγα την φωνή μου λες και κατάπια ήλιο. Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν, περιμένω μια νεα περιποιημένη δουλεια απ τα παιδιά για να αναθεωρήσω.
    Χαχαχαχα μαλακα, δεν τελείωσα. Αυτός ο Ξέφρενος δεν ακουγεται.
    Τώρα τελείωσα.







                                                                                Download

    1 σχόλια:

    1. Πωπω ναι, ειδικά σε κάτι φάσεις τρακς που ο Κανών γκαρίζει και στις δεύτερες που είναι δυνατότερες, ψιθυρίζει το βερς, σε κάνει να θες να τρυπήσεις τα τύμπανα του αυτιού σου με εκείνες τις βελόνες που πλέκουν οι γιαγιάδες.
      Και να σκεφτείς ότι θα ήταν πολύ καλύτερο.
      Τζάμπα τα 5 ευρώ που έδωσα.

      ΑπάντησηΔιαγραφή