Η αρχή γίνεται στα κορμιά καταδίκων , ξεκινώντας απο τα μικρότερα οστά και σιγά σιγά φτάνεις σε μεγαλύτερες
οστικές μάζες . Κόβεις , πειραματίζεσαι και δοκιμάζεις τις δυνατότητες σου στο σφάγιασμα , τσοπάρισμα , χασάπης κατα μια έννοια , τεχνηέντως φυσικά . Εκλεπτυσμένος μασκαρεμένος σαδιστής με αυστηρό κώδικα συμπεριφοράς , ντυσίματος και κίνησης στον εκάστοτε χώρο .Εξευγενισμένος . Χλατς , τα αποτελέσματα διαφορετικά αλλα πάντοτε καταγεγραμμένα στο ''νακάγκο'' . Ορκος υποτέλειας , παραχώρησης προστασίας μαζι με πλήθος άλλων υπηρεσιών . Το κόστος δεν υπολογίζεται ούτε μετριέται . '' Αδύνατο σε μουσικό κελί τους δαίμονες να βάλεις '' . Ενα στρατιωτικό σώμα αρχικά , μια φιλοσοφία - σχολή αργότερα , ιδεολογία και σε καμία περίπτωση αναίτιο lifestyle . '' Μην μου μιλάς για γειτονιά στο μικρόφωνο τάχα '' . Μπαίνεις στο θέμα , αργά ή γρήγορα θα βρίσκεσαι σε θέση να προβλέπεις την επόμενη μου κίνηση - λέξη και τότε όλα θα έχουν πάρει χρώμα , εκείνο το χρώμα που είχαν τα φανάρια που αντίκρυζε ο δερβίσης και ο ακροβάτης-μεταξυ-παρανοιας-και-λογικής . Συντονίσου κάτσε δίπλα μου '' ακου και πάγωσε '' .
Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει η μητέρα όλων , η αρχή όλων , η χρυση τομή , το ασπρο - μαυρο διχοτομημένο τόσο αλλοπρόσαλα αλλα ταυτόχρονα άλλο τόσο συμμετρικά - όμορφα - ορθά - '' φ '' οπως λέμε ''π'' , εκεί βρίσκεται , νιώθεις ; Ισορροπία , balance , ''Equilibre'' . Σκακιέρα , ντάμα , σκέψη - πράξη , σημάδι - τομή , τα αποτελέσματα τα καταγράφουμε πάντα
θέλοντας και μη . Εγκέφαλος , χαρτί , λαβή σπαθιού , κασετα , βινύλιο , cd . Ο σκληρός δίσκος , το mp3 . Χλατς , στην μέση ακριβώς η τομή και το πρωινό καλτσόνε άγγιξε την τελειότητα , η πεμπτουσία του τεχνίτη ξιφομάχου . Μισή ώρα μετα τις πρωίνές 12 ώρες , υγρό τοπίο και παρατηρώ το αρτο-ποιήμά μου να αυτοκαταστρέφεται , ιεροτελεστία , συνοδευόμενη απο γκριμάτσες χαράς και πόνου , ήχοι παραγεμισμένοι με λαιμαργία , ένα εγχώριο χαρακίρι , όλα πιθανά εδώ . '' Στέκεις βουβός και ασάλευτος '' . Εκτεθειμένος , το ''πράνα'' μου με αποχωρήστηκε , 12:30 , πινω ζεστό ρόφημα και απολαμβάνω καλτσόνε , Shiyugosha - Equilibre , αστρική προβολή και η ισορροπία διάχυτη σε οτιδήποτε βλέπω , ακούω και φαντάζομαι , φαντάσματα-λέτσοι , '' στήνω κάτω πόλεμο να εχω κατι να ασχολούμαι '' .
Γάλλος , έγχρωμος εξευγενισμένος πίθηκος με σαφή κλίση προς την Ανατολή , φετιχ περι κομφουκιανισμού , βουδισμου και πολεμικών τεχνών . Shiyugosha , λάτρης καλτ ταινιων με πρωταγωνιστες κιτρινιάρηδες και κιτρινιάρες , χώρα του ανατέλλοντος ήλιου , μπαμπού - σαμουράι - ωμό κρέας . Ταυτόχρονα λάτρης του πειραματικού , του post rock , ambient και hiphop-triphop . Κιθαρίστας και beatmaker , υποτελής σαμουράι στο ανεξάρτητο συνάφι που φέρει το όνομα Dezordr records . Κώδικας αυστηρός , experimental-post rock-downtempo . Ηχος αναμενόμενος , βρώμικες κιθάρες , πνευστά εξ'ανατολής , stabs , μια καλοστημένη παράσταση με θέμα την αρχέγονη πολεμική τέχνη ή μάλλον φιλοσοφία , δωσμένη απο την οπτική του σύγχρονου δαρβίνου , του πλεον λάτρη που μόνο να φαντάζεται και να νοσταλγεί μπορεί . Πολεμική τέχνη , αρμονία , σφάγιασμα , φιλοσοφία . Μια συνεχόμενη μάχη που κρατά τις ισορροπίες όσο εναλλάσονται τα τέμπο , οι λούπες και τα καρέ που σου περνά . Ποιός άλλωστε δεν παραδέχτηκε την ισορροπία που διατηρούσε το μεθυσμένο αλλα ταυτόχρονα τόσο τεχνικό και κατ'επέκτασιν αρμονικό ''πάτημα'' του παλιομπάσταρδου απο το queensbridge , αιωνία η μνήμη του . Η ο άλλος ; ''μεθυσμένος και το ραπ μου σκάει άμπαλο'' μόνο άμπαλο δεν σκάει , εχει κώδικα τιμής σαμουράι άλλωστε . Σαμουράι λοιπόν , ισορροπία , Equilibre . Η οπτική και το όραμα ενός γάλλου beatmaker για την ανατολίτικη φιλοσοφία , 2007 , Dezordr records . Αποκαλύπτω .
Κρουστά και λούπες , πέρα απο τα κλασσικά και γιαυτο να είσαι ελαστικός . Υποτελής αλλά αιμοσταγής όταν η περίσταση το απαιτήσει , τόσο για τον εχθρό όσο και για το ίδιο του το σώμα . Μη βίαστείς να κρίνεις , 10 κομμάτια-τέλεια δεμένα-Equilibre-τίτλοι που αποτελούν μέρος της παράστασης , προιδεάζουν και σε βάζουν στο τρυπάκι που σε θέλει ενας τέτοιος δίσκος . Υφος και άποψη , οχι να'χουμε να λέμε και κοιτάτε γειτόνισσες ψάρια τηγανίζω , νιώθεις ; Πλούσιο φωτογραφικό υλικό απο τσάκαλους που μιλάν με εικόνες , οπτικο-ακουστικό , κλάιν δεν ειναι ο πρώτος , είναι όμως δουλεμένο με μεράκι και αυτό το κάνει να μην στέκεται σε πράγματα όπως τιμή , ναι τσάμπα το δίνει ο τύπος παρόλο που στάζει έμπνευση , καυλα και μεράκι . Ξίφος και ακρωτηριασμός των σάπιων μελών , έγχρωμος σαμουράι απο τα υπόγεια της Γαλλίας σε ρυθμούς τζαζ , τριπ χοπ , βρώμικους και τεχνικά άψογους . Εκεί ειναι το ζουμί , μέχρι το μεδούλι το κατάνα , μέχρι να πονέσει το τύμπανο απο τα μπάσα και να δεις πως κάποιοι ακόμα το κραταν όπως το έλαβαν , χαμηλά ενω τριγύρω μπέρδεψαν την μουσική με την αυνάνα , 20 και 25 ευρώ και μάλιστα απο εγχώριους γκιόζηδες που πουλάνε τις προσωπικές τους σαδομαζοχιστικές στιγμές για/σαν μιξτέηπς . Το μπούλο ή μάλλον αντε καλα συνέχισε πλάκα έχει , δε γαμιέσαι . Δεν θες πλήρη ανάλυση , δεν είσαι τεχνοκράτης , σε νιώθω , κατέβασε το δίσκο και ετοιμάσου να τον λιώσεις όχι επειδή πρέπει ή επειδή στο λέω εγω που την έχω δει σουπρίμ με φουσκωμένα μπράτσα καθε φορά που αγγίζω πληκτρολόγιο , αλλα επειδή έτσι πρόκειται να γίνει . Γιατι ήταν θέλημα θεού να γίνει .
Μάσκες , φωτιά , τενεκεδένια κουτιά και ρόπαλα , τέτοιο είναι το κλίμα τριγύρω . Χορός θανάτου και τελετουργίες με θύματα τους θύτες(βλ.χαρακίρι) , αργόσυρτοι ρυθμοί απο μεμβράνες που πάλλονται ρυθμικά . Περίμενεις ακόμη κατι καλό απο μια τσέπη του κώλου , γουστάρεις τα πλίατσικα και ακολουθείς τις λούπες . Εντεχνος χασάπης εξυγχρονισμένος , επιτηδευμένα βρώμικος με φετίχ στα chops . Αφουγκράσου και νοστάλγησε την αρχέγονη τεχνική .
http://www.dezordr.com/dezordr/index.php?option=com_content&view=article&id=20:equilibre&catid=11:download&Itemid=5
Με ταξίδεψες αρκετά μπορώ να πω. Μου μεινε ένα άρωμα ισογείου. 1 δωμάτιο, σαλόνι και κουζίνα συμπτυγμένα. Καφές, μπισκότα για πρωινό. Τι κι αν έιναι βράδυ ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνοίγει παραθυρόφυλλο και έξω δεν έχει κάκτους (ούτε σόμπες φρεσκοτριμένες).
Ένα πανέμορφο τεταρτημόριο ανατολίτικου, χρώματος βαθύ πορτοκαλί ηλίου, σκίζει τις άλλοτε φλαμουριές, τώρα κοντοπήθαρα κολοβά μπονζά'ι'.
Απαίσιες κιθάρες ηχούν στερεοφωνικά. Απαίσιες ηχιακές εναλλαγές συχνοτήτων και εντάσεων.
Εγω αποσύρομαι, προτιμάω d-day One και το άρθρο του μου ανήκει δικαιωματικά.
poios eisai thelw na mou kaneis mia kritikh ston disko mou. name your price
ΑπάντησηΔιαγραφή