• Chinese Man - Groove Sessions vol.3 (2014)




    Γαμώ την ζέστη μενζ.
    Την γαμώ ναι, γαμώ γαμώ γαμώ.

    Γαμώ την ζέστη και την ηθική! Υο

    Θέλατε να ξεκινήσω το πρώτο μου πόστ μετά από δεν-ξέρω-κι-εγώ-πόσο-καιρό [who counts (?)], με δικαιολογίες για την απουσία μου; ΣΑΣ ΓΑΜΩ.

    Από εδώ και πέρα θα σας αποκαλώ "Φοφίνιος".

    Πως πάει; ελπίζω αυτοί που διάβαζαν το μπλόγκ παλιά να πήραν τον πούλο γιατί ήταν βλάκες. 
    -Ντάξει ρε Λέλο μην τους βάζεις όλους σε ένα τσουβάλι δε....
    -ΣΚΑΣΕ ΡΕ ΦΟΦΙΝΙΟ. ΣΕ ΓΑΜΩ!
    -Μα αν φύγουν αυτοί τότε ποιος θα σας διαβάζει;

    Καλή ερώτηση. Η αλήθεια είναι πως η ομάδα της κωλότσεπας βρίσκεται σε δίλημμα εδώ και πολύ καιρό σχετικά με το μέλλον του μπλόγκ (καλά εντάξει σκάσε εγώ το σκεφτόμουν πριν που έχεζα). Long story short, oι δύο αντιμαχόμενες απόψεις έχουν να κάνουν:
    • Η Κωλοτσεπίτικη ομάδα συνεχίζει να κάνει αυτό που για το οποίο δημιουργήθηκε, δηλαδή λέμε την γνώμη μας για σιντί που γουστάρουμε και πρέπει να τα μάθει ο κόσμος ή για σιντί που δεν γουστάρουμε και πρέπει να ψοφήσει ο 'καλλιτέχνης'. Μόνο που πρέπει να το κάνουμε σε μικρότερη κλίμακα διότι πολλά έχουν αλλάξει από τότε που το μπλογκ ξεκίνησε. Δαρβίνος Biaaaaaatch.
    • Η Κωλότσεπα μπαίνει σε full scale. Αυτό σημαίνει νέα features εκτός των δισκοαπόψεων. Επίσης σημαίνει και δικό μας σαιτ και κάποιον που να ξέρει να το φτιάχνει. Χρόνος και χρήμα δηλαδή.
    Αν και ξέρω μικρέ μου χιπχοπα ότι ψοφάς για κουτσομπολιό, δεν θα το τραβήξω άλλο διότι το θέμα δεν είναι το τι θα κάνουμε εμείς αλλά ότι ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ CD ΤΩΝ CHINESE MAN! (αν έχεις ωστόσο κάποια άποψη που θα μπορούσε να βοηθήσει στο δίλημμα στείλε μειλ στα στοιχεία επικοινωνίας που περνάνε κάτω στην οθόνη σου, όσο εγώ θα σου γαμώ την αδερφή).

    Chinese man λοιπόν...
    Τι;;; Ποιοί είναι αυτοί;;;
    Ρε γαμημένε ακόμα εδώ είσαι; πάνε δες game of thrones. (όχι ντάξει το got γαμεί)

    Πριν περίπου δύο εβδομάδες είδα στον φβ τοίχο του τραγοπόδαρου εκδικητή ότι είχε ανεβάσει κομμάτια από το σιντί. Έιχα ξεμείνει και από μουσικές και λέω δεν γαμιέται λέω ας ακούσω τι έβγαλαν πάλι αυτοί οι χίπστερς. Και που λες κάνω κλικ σε αυτό:

    Έμεινα μαλάκας. Μέχρι πριν να το ακούσω είχα στο μυαλό μου ότι οι Chinese Man είναι ένα γκρουπ beatmakers/djs με πολύ ωραία μπιτς οι οποίοι βρίσκονται ανάμεσα σε rap-dub-swing και με μόνη τους αδυναμία ότι έχουν αρκετά μέτριους ραππερς με κοκάλινα γυαλιά χιπστερ style να τα πατάνε.  

    Και μετά αφού άκουσα το κομμάτι η αλήθεια είναι ότι η άποψη μου έμεινε η ίδια. Αυτό που όμως άλλαξε ήταν ότι άκουσα τις παραγωγές τους να ανεβαίνουν επίπεδο. Είναι πιο καθαρές και εκμεταλλεύονται το χώρο καλύτερα με στερεοφωνίες. Γενικά, είναι επαγγελματική δουλειά. Δεν θα ακούσεις κάτι διαφορετικό από το groove sessions 1-2 στην φιλοσοφία των μπιτ  ή στους εμσιζ που χώνουν. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται τα πράγματα (ίσως τώρα λίγο πιο pop-mainstream).

    Στέλνω μήνυμα στον Τραγοπόδαρο Εκδικητή και μου λέει ότι το βρήκε στον Λοτό και το πήρε μετά από το ψηστήρι του τρελιάρη του Λωτοτζή. Dj Shadow style λέει. Ποιός είμαι εγώ να διαφωνήσω ή να πω κάτι παραπάνω?

    ΥΓ. Πάρτε δώρπ κομματάκι κλασσικό παράδειγμα μπιτάρας με άμπαλους εμσις να το χώνουν.


    Τα φιλιά μου.

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου